fredag 21 juni 2013

Famiglia


ÅHHHH! Lars har gett mig en helt underbar födelsepresent! Igår när jag satt och skrev inlägget om grinden hör jag helt plötsligt en massa liv ute på gatan. Vi bor ju så att om några pratar där nere så kan det låta som om de är här utanför. Och det var just vad de var! Jag började urskilja orden i den sång som alla sjöng och det var små grodorna, små grodorna är lustiga att se......
Jag rusar ner för trappan och ut och där kommer alla pojkarna med sina flickvänner och barn och så Gittan också. 10 personer som sjunger och har skumpa och blågula ballonger med sig. Herregud, jag började ju lipa där jag stod! Det är ju inte det lättaste att få ihop denna grupp ens i Färgelanda och att sen få till det här nere med flyg, hyrbilar etc. Det måste varit ett jäkla pusslande och smusslande för maken. 
Efter kramkalaset blev det lite att äta för hela sällskapet som varit i farten sen tidigt, tidigt och sen blev det ett dopp i havet medan solen gick ner och därefter en pizza. Sen räckte dagen inte till längre utan det blev tillbaka till Coccorino och hotellet för alla. Även det är en gåta för mig för hotellet har inte riktigt öppnat för säsongen ännu :) 
Lite suddigt men alla är med även om det saknas en liten bit av Lillemor närmast mig till höger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...